MPH TT SN COBRA

Discussion in 'General Multimedia' started by Foster98GT, Feb 6, 2007.

  1. Foster98GT

    Foster98GT Well-Known Member

    Messages:
    2,019
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 26, 2006
  2. bigjohnson4.6gt

    bigjohnson4.6gt Well-Known Member

    Messages:
    3,322
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Dec 23, 2006
    ooohhhh baby, thats dirty, i would do some unspeakable things to that car if i ever drove it
     
  3. Stopsign32v

    Stopsign32v Active Member

    Messages:
    526
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 25, 2006
    What a damn sleeper! You could tell it didn't have much balls down low though. I bet all hell breaks loose around 4,000rpms!
     
  4. SvtBlack95

    SvtBlack95 Well-Known Member

    Messages:
    2,594
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Jul 27, 2006
    sounds awesome which SLP's was that 1 or 2??
     
  5. r_suh

    r_suh Active Member

    Messages:
    868
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 9, 2006
    what a sweet place to screw around and blast donuts..
    i guess he didn't like his tires lol
     
  6. TxCobrA98

    TxCobrA98 Legend

    Messages:
    7,976
    Likes Received:
    3
    Joined:
    May 14, 2006
    video seemed kinda lame.. looked like he didn't really know how to drive it or at least do some donuts. im not saying i would be any better because ive never done a donut.. well one and it was kinda lame but... his car is definitely badass though.
     
  7. bigjohnson4.6gt

    bigjohnson4.6gt Well-Known Member

    Messages:
    3,322
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Dec 23, 2006
    really? i bought new tires last summer and they are pretty much all done from me
     
  8. Red96GT

    Red96GT Legend

    Messages:
    5,374
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 23, 2006
    Yeah, he got better at the donuts as the video went on. And the exhaust sounds like LM2s with an offroad x. :dunno:
     
  9. scarface

    scarface Guest

    That guy is on here, under the screenname HISSN I think. I could be wrong, but I thought I remember seeing pics of his car, those tags, and being twin turbo...he is from VA I believe.