new pics of the KOBRA @ the lake! 31 PICS!

Discussion in 'Members Rides' started by TxCobrA98, Jan 2, 2007.

  1. TxCobrA98

    TxCobrA98 Legend

    Messages:
    7,976
    Likes Received:
    3
    Joined:
    May 14, 2006
    hey guys, well i finally got a chance to go wash the car! she is looking amazing and these pictures do a pretty good job showing it. my paint used to be discolored from using car washes but i started using my own power washer at my house again and said screw what the city says (we are under a water restriction policy or w/e saying that we cannot use our outside water for any reason! so i just said eff that) so yeah, washed her up really good and used Step One of the McGuires products, tomorrow ill do the polish and maybe the carnuba wax. iono how good that stuff works but i can tell you the paint cleaner (step 1) did an amazing job! iill let the pictures show it.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. nice pics :thumb: :thumb:
     
  3. Matt94GT

    Matt94GT Legend Retired Staff SN95 Supporter

    Messages:
    11,861
    Likes Received:
    58
    Joined:
    Jan 10, 2006
    Location:
    Victoria, British Columbia, Canada
    wicked man I really dig your stang...and its KHOBRA!!!! with the H...:khobra:

    Gotta love black...when its clean.:noes: those headlights look great! O0 Great pics btw!
     
  4. JonBeast

    JonBeast Legend

    Messages:
    6,275
    Likes Received:
    137
    Joined:
    Jul 19, 2006
    Location:
    Boston
    Nice!

    Do you ever take front end pics when you are standing up? lol
     
  5. ju015dd

    ju015dd Well-Known Member

    Messages:
    1,935
    Likes Received:
    19
    Joined:
    Sep 30, 2006
    Location:
    tallahassee, fl
    looking good bro
     
  6. spooned06civic

    spooned06civic New Member

    Messages:
    57
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 2, 2007
    looks awesome bro cant go wrong with a black khobra
     
  7. Greggerex

    Greggerex Active Member

    Messages:
    773
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 7, 2006
    I seeeeeeeee yoooooooooou. ;D

    Awesome pics bud - love your car.
     
  8. *Blk_96_Stang_GT*

    *Blk_96_Stang_GT* New Member

    Messages:
    44
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Dec 18, 2006
    Awesome pics man, car looks amazing :thumb:
     
  9. Wesman

    Wesman New Member

    Messages:
    49
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 2, 2007
    Nice car you got there bro.
     
  10. Lightning Struck

    Lightning Struck Legend

    Messages:
    23,204
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Jan 12, 2006
    looking good trey
     
  11. 95KBGT

    95KBGT Legend

    Messages:
    5,413
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Apr 7, 2006
    you NEED to do the polish and wax, remember the last time i did mine? 2 months ago and the water still beads off my car.
     
  12. TxCobrA98

    TxCobrA98 Legend

    Messages:
    7,976
    Likes Received:
    3
    Joined:
    May 14, 2006
    haha normally im using my little 6 inch tripod (not my personal tripod, the one for my camera) or im squatting (sp?) down.. i dont like taking shots of my car standing up. it makes my car look weird imo.

    I shot a few videos too at the same location, it WOULD have been an awesome place to do it because my girlfriend got me coming around this big turn where therse a bunch of trees in the way so you cant see me until im already flying but the problem is, i wasnt flying because the road was to bumpy. even though i was going about 80 on a little two lane road in a 25, it was stilll scary because all the bumps and it looked like i was going slow.

    andddddddddd i knew paul would make fun of me for not going fast enough lol, so i didnt post em up. i need to find me a good spot to do it at.

    thanks for all the compliments guys. i plan on doing the other two steps today paul. i would do it right now (1130) but it is 48 degrees out and i dont feel like being cold. ill do it at like 1 probably. i took that pic to show you guys how much the KHOBRA's paint was blingin. id say it is. lawl
     
  13. DamieN

    DamieN Member

    Messages:
    213
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 12, 2006
    :drunk:
     
  14. OnyxCobra

    OnyxCobra Legend

    Messages:
    14,794
    Likes Received:
    233
    Joined:
    Apr 8, 2006
    Location:
    Rochester, NY
    car looks great man, the paint shines amazing O0

    What sizes are your rear wheels and tires?
     
  15. SonicStang

    SonicStang Active Member

    Messages:
    692
    Likes Received:
    0
    Joined:
    May 13, 2006
    I love this one!!11!!
    [​IMG]
     
  16. TxCobrA98

    TxCobrA98 Legend

    Messages:
    7,976
    Likes Received:
    3
    Joined:
    May 14, 2006
    yah that one is pretty seksy, but what isnt seksy about that car?

    haha thats the kinda crap i say to my friends all day long and i think they are starting to get annoyed by it, its just so funny getting them so hyped up by saying like "OMG GUESS WHAT!?!?" and then they get all excited and i just say turn around and look at the sexiest thing on earth. haha. thanks for the compliments

    and the wheel/tire combo = REAR 18x10 w/ 285/35/18 and then FRONT 18x9 w/ 245/35/18
     
  17. Hellion94

    Hellion94 Well-Known Member

    Messages:
    1,400
    Likes Received:
    4
    Joined:
    Jun 14, 2006
    [​IMG]


    I think you might be shifting a little early. hahaha
     
  18. TxCobrA98

    TxCobrA98 Legend

    Messages:
    7,976
    Likes Received:
    3
    Joined:
    May 14, 2006
    what!?!? you mean you guys dont shift at 3,000?

    haha god i know.. you should see one of the videos i shot. my gf was holding the camera and i wasnt shifting until like 6k and id shift from first to second, light would stay on, second to third, light would stay on, third to fourth, light would stay on.. ahaha its pretty annoying.
     
  19. Fets

    Fets Legend

    Messages:
    11,013
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Jul 10, 2006
    Oooh yer car is seckzee!
     
  20. Foster98GT

    Foster98GT Well-Known Member

    Messages:
    2,019
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 26, 2006
    Nice Pics! My favs are the one sonicstang picked and the Black and white one.