Playing with the 70D... 94 GT Build Photoshoots

Discussion in 'Members Rides' started by FivepointSlow, Jan 20, 2014.

  1. FivepointSlow

    FivepointSlow Well-Known Member

    Messages:
    2,646
    Likes Received:
    49
    Joined:
    Oct 22, 2013
    Location:
    Enfield, CT, USA
    So besides my missing cowl vent cover, lowering it, and needing to paint below the passenger side door. The exterior of my car is done.

    I love playing with my mom's Canon 7D. And I love taking pictures of my car... So why wouldn't I whore the camera for a bit to take pictures of my pride and joy?

    I'll probably use this thread in the future to dump any photoshoots I do of my car.. I'd put it in my build thread but I may aswell make a thread just for it.

    Picture whoring in 3... 2... 1...
    #1
    [​IMG]
    #2
    [​IMG]
    #3
    [​IMG]
    #4
    [​IMG]
    #5
    [​IMG]
    #6
    [​IMG]
    #7
    [​IMG]
    #8
    [​IMG]
    #9
    [​IMG]
    #10
    [​IMG]
    #11
    [​IMG]
    #12
    [​IMG]
    #13
    [​IMG]
    #14
    [​IMG]
    #15
    [​IMG]
    #16
    [​IMG]
    #17
    [​IMG]
     
  2. 5-oh-MUSTANG

    5-oh-MUSTANG Well-Known Member

    Messages:
    1,112
    Likes Received:
    3
    Joined:
    Aug 7, 2012
    Location:
    Canada, Ontario
    Wow. Amazing what an DLSR can do lol. Im gonna pick one up soon. The car looks sick, but dude throw on some skirts!!

    oh and btw sig this pic, too ill

    [​IMG]
     
  3. Orange 94

    Orange 94 Moderator Staff SN95 Supporter

    Messages:
    10,855
    Likes Received:
    387
    Joined:
    Oct 21, 2012
    Location:
    Alberta Canada
    Great quality pics! Needs a different background though.
     
  4. FivepointSlow

    FivepointSlow Well-Known Member

    Messages:
    2,646
    Likes Received:
    49
    Joined:
    Oct 22, 2013
    Location:
    Enfield, CT, USA
    Playing with the 7D... 94 GT Build Photoshoots

    [MENTION=17352]5-oh-MUSTANG[/MENTION] yea once I slam it I'll decide if I want skirts. Got the car missing them so maybe I'll get some one day. Lol
    And I'm probably gonna have someone photoshop these pictures together to make a similar picture to what's my sig now.
    [MENTION=17635]Orange 94[/MENTION] once I register it I'll rarely take a picture of it in the driveway... Lol


    Sent via swagPhone 5.0 using Tapatalk
     
  5. Burninriverdiver

    Burninriverdiver Well-Known Member

    Messages:
    2,736
    Likes Received:
    190
    Joined:
    Jan 1, 2014
    Location:
    Akron OH
    Looks good man, it's gonna look better with a nice drop
     
  6. Ferocious

    Ferocious Legend SN95 Supporter

    Messages:
    12,255
    Likes Received:
    592
    Joined:
    Jun 1, 2011
    Location:
    San Diego
    Looks good. I would get rid of that random hoonigan sticker though.

    & I could help but laugh when I saw the "not sponsored by mom and dad" sticker right after reading this...

     
  7. FivepointSlow

    FivepointSlow Well-Known Member

    Messages:
    2,646
    Likes Received:
    49
    Joined:
    Oct 22, 2013
    Location:
    Enfield, CT, USA
    meh. I like it.

    Lol. I never said the photography wasn't sponsored by mom and dad (;



    Sent via swagPhone 5.0 using Tapatalk
     
  8. Tally_4.6

    Tally_4.6 Well-Known Member

    Messages:
    3,862
    Likes Received:
    69
    Joined:
    Feb 1, 2007
    Location:
    Orlando, Fl
    Good god, you could almost fit 33's on that thing.
     
  9. FivepointSlow

    FivepointSlow Well-Known Member

    Messages:
    2,646
    Likes Received:
    49
    Joined:
    Oct 22, 2013
    Location:
    Enfield, CT, USA
    Your sig pic happens to be hat inspired me to do hat I did to the rear of my car... I saw you post and saw your sig, and hunted for the original picture. Found it. Saved it. Removed my spoiler. Added the verts. Added bumper inserts. Now I want 3" tips and 295's or 315's down the road.
     
  10. Tally_4.6

    Tally_4.6 Well-Known Member

    Messages:
    3,862
    Likes Received:
    69
    Joined:
    Feb 1, 2007
    Location:
    Orlando, Fl
    Well thank you.

    Work in progress my man, keep it up. SS inserts eventually, those old grey ones are about done.
     
  11. FivepointSlow

    FivepointSlow Well-Known Member

    Messages:
    2,646
    Likes Received:
    49
    Joined:
    Oct 22, 2013
    Location:
    Enfield, CT, USA
    Thanks. I got my SS inserts for like $2. Between a gift card and the forum discount :D
     
  12. Tally_4.6

    Tally_4.6 Well-Known Member

    Messages:
    3,862
    Likes Received:
    69
    Joined:
    Feb 1, 2007
    Location:
    Orlando, Fl
    LOL, i was gonna say damn 2 bucks sign me up.
     
  13. the5.ohh

    the5.ohh Legend

    Messages:
    9,555
    Likes Received:
    108
    Joined:
    Oct 15, 2012
    Location:
    Shaolin, NY
    Looks really good dude.. Makes me want 2 thing asap, good camera and vert tails...
     
  14. FivepointSlow

    FivepointSlow Well-Known Member

    Messages:
    2,646
    Likes Received:
    49
    Joined:
    Oct 22, 2013
    Location:
    Enfield, CT, USA
    +Good camera
    +Verts
    -Wing
     
  15. the5.ohh

    the5.ohh Legend

    Messages:
    9,555
    Likes Received:
    108
    Joined:
    Oct 15, 2012
    Location:
    Shaolin, NY
    My dad would kill me.. I busted his chops over and over to let me get the S281 wing.. I'll see though idk haha.. Keep the skirts off imo, looks sick now without them.. and once you drop it, fuhgeddaboudit
     
  16. FivepointSlow

    FivepointSlow Well-Known Member

    Messages:
    2,646
    Likes Received:
    49
    Joined:
    Oct 22, 2013
    Location:
    Enfield, CT, USA
    Sell the wing.
    Use money to buy wingless trunk.
    fuhgeddaboudit
     
  17. FivepointSlow

    FivepointSlow Well-Known Member

    Messages:
    2,646
    Likes Received:
    49
    Joined:
    Oct 22, 2013
    Location:
    Enfield, CT, USA
    Planning on pic whoring after I get home... Gonna roll it away from the fence, wash it, and get some creative shots with the drop. Stay tuned :D


    Crapatalkin' on the iPhone 5.0
     
  18. FivepointSlow

    FivepointSlow Well-Known Member

    Messages:
    2,646
    Likes Received:
    49
    Joined:
    Oct 22, 2013
    Location:
    Enfield, CT, USA
    Yay pic whoring
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]



    Crapatalkin' on the iPhone 5.0
     
  19. the5.ohh

    the5.ohh Legend

    Messages:
    9,555
    Likes Received:
    108
    Joined:
    Oct 15, 2012
    Location:
    Shaolin, NY
    I vote pic #1 new sig pic.
     
  20. SLOW95GTS

    SLOW95GTS Active Member

    Messages:
    749
    Likes Received:
    8
    Joined:
    Feb 17, 2011
    Nice man looks good, but Now you have to drive it to let them settle a little more too.