poor fat kid lmao

Lightning Struck

Post Whore
Joined
Jan 12, 2006
Messages
23,204
Reaction score
2
:rollinglaugh: :rollinglaugh: :rollinglaugh: its been a while since I have seen that vid..........still funny ;D
 

wytstang

Well-Known Member
Joined
Jan 11, 2006
Messages
2,233
Reaction score
1
I don't think it was that funny that kid looked like he was going to slide right out and the mom did nothing. Hell the belt was damn near around his neck on the last jerk....
 

CompOrangeSN95

Well-Known Member
Joined
Jan 13, 2010
Messages
2,113
Reaction score
39
Location
North Jersey
I've seen that before but it makes me laugh every time, his mom is having a blast and the kid is freaking out hahaha
 

MustangChris

Post Whore
SN95 Supporter
Retired Staff
Joined
Aug 20, 2008
Messages
27,425
Reaction score
881
Location
Aurora, CO
Duff Daddy said:
you relaize you dug up a thread from 2006.......

it was a guy with 71 posts... probably snagged it off the bottom section...
 

duff daddy

Legend
Joined
Jun 29, 2008
Messages
8,228
Reaction score
14
Location
Boston
i know chris but im trying to bring to his attention that he should check the date of the first post prior to posting.
 

98GTnSC

Well-Known Member
Joined
May 3, 2009
Messages
1,364
Reaction score
0
OMG!!!! i bought dies laughing! but i wuda crapped EVERYWHERE if my a$$ wuda slipped down like that! great vid!
 

1bad95

Well-Known Member
Joined
May 6, 2009
Messages
1,488
Reaction score
14
Man i told my mom to get rid of that vid. It was just baby fat still i swear. Almost died that day.... lol
 

Latest posts

Forum statistics

Threads
76,112
Messages
1,470,542
Members
14,075
Latest member
Benne02

Members online

Top