So Today I went Drifting....

Discussion in 'The Garage' started by SRT Handz, Jan 17, 2007.

  1. SRT Handz

    SRT Handz Legend SN95 Supporter

    Messages:
    11,494
    Likes Received:
    163
    Joined:
    Jan 12, 2006
    I Do Not Wanna Sound Rice Talking about "Drifting"

    Anyways i have trying to get pretty good at doing oversteer tricks with my car, Such a drifting, Doing circles around cones, and oing 180 degree turns.

    So, i download "The Drift Bible" and I must say that is one sick ass video. It shows you how to get sideways with 6 Different Ways. I could already get sideways but this was just a great way to do it better and more on a more consistant level.

    So i found so open area backlot and have started to get pretty go at it. Plus by my work there are truck loading areas that are empty at night. So tonight i had so really fun oversteer fun getting totally sideways.

    Oversteer>Understeer on so many levels O0
     
  2. worst thread eeeeeeeeeeeeeeeeeeevvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvveeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  3. SRT Handz

    SRT Handz Legend SN95 Supporter

    Messages:
    11,494
    Likes Received:
    163
    Joined:
    Jan 12, 2006
    To make Greg Happy...

    Lynard Skynard
     
  4. r_suh

    r_suh Active Member

    Messages:
    868
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 9, 2006
    last summer i got a chance to check out some night time drifting with a AWD skyline, toyota supra TT, and a few 240's. they were drifting around and looked like a ton of fun . especially with the AWD skyline. thing hooked into the corners hard and the driver just went WOT and all four tires would break traction. I gotta say that if i wasn't hooked to v8's i would be right there with those boys.
     
  5. Matt94GT

    Matt94GT Legend Retired Staff SN95 Supporter

    Messages:
    11,861
    Likes Received:
    58
    Joined:
    Jan 10, 2006
    Location:
    Victoria, British Columbia, Canada
    haha sounds like fun, did u donwload this video, just cerious

    I took out my moms subaru outback AWD one night drifting in the snow, soooo much fun not fun part was a few days later the headgasket blew haha.... :-[ it was over warrenty by 200kms but they still worked out a deal thankfully.
     
  6. Foster98GT

    Foster98GT Well-Known Member

    Messages:
    2,019
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 26, 2006
    I have the Drift Bible and i really like drifting. I really dont care if its suppose to be a "rice thing" or not.
     
  7. smokeybear

    smokeybear Well-Known Member

    Messages:
    2,047
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 4, 2007
    greg won't mind hes a good ol boy. they have been drifting for years why just look at the duke boys
     
  8. DropTopPony

    DropTopPony Administrator Staff Member Admin SN95 Supporter

    Messages:
    15,342
    Likes Received:
    119
    Joined:
    Jan 12, 2006
    Location:
    South Jersey
    I think drifting as a competition is gay because its judged and not a race but the actual act of doing it is great...when i was a kid a friend had a dune buggy and we would whip around dirt trails and have a blast...dirt tracking is the original drifting :dunno: and in the snow if fun but we don't get any here anymore.
     
  9. SRT Handz

    SRT Handz Legend SN95 Supporter

    Messages:
    11,494
    Likes Received:
    163
    Joined:
    Jan 12, 2006
    oversteer OWNS!!!
     
  10. Red96GT

    Red96GT Legend

    Messages:
    5,374
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 23, 2006
    I have yet to drift myself but I've been a passenger drifting. Lets just say there is a time and place for it and I don't think on public roads is really a good idea like some people do. :dunno:

    It is really fun! :)
     
  11. Oh my fuckin Lord...

    You are going to hell...

    Thats alot ass bag I just punched my self in the head and kicked the stereo off the table... you suck...

    [​IMG]
     
  12. SRT Handz

    SRT Handz Legend SN95 Supporter

    Messages:
    11,494
    Likes Received:
    163
    Joined:
    Jan 12, 2006
    i am so glad i live in California and i dont have to see redneck america :hammer:
     
  13. MeanGrn Gt

    MeanGrn Gt Well-Known Member

    Messages:
    3,094
    Likes Received:
    0
    Joined:
    May 29, 2006
    "drifting" in a parking lot or w/e is fine but refering to it as drifting is :rice:
     
  14. Downshift

    Downshift Well-Known Member

    Messages:
    1,957
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 21, 2006
    I really dont give a fuck if people think its :rice: it is some fun shit. I was actually just thinking about this the other night and thinking of places that I might be able to go and get better at it. Whatever you need to call it to not make it rice go ahead make a new word for it lol. Its not like your sayin your gonna swap in a 2.0 litre and say your fast haha.
     
  15. I still haven't gotten over how you butchered the greatest band on the planet's name...

    Thats like spelling Bob wrong...

    Or calling the guy you hope will give ya the job penis breath...

    Thats a big fuck up
     
  16. M.O.E

    M.O.E Active Member

    Messages:
    456
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 26, 2006
    I whould rathere see redneck america then THE OC :eek:utofcloset:

    yeah cail is gay :gtfo:
     
  17. Downshift

    Downshift Well-Known Member

    Messages:
    1,957
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 21, 2006
    As far as police and smog goes yeah your right. Otherwise I would hate to say most would disagree who live here.
     
  18. M.O.E

    M.O.E Active Member

    Messages:
    456
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 26, 2006
    Well eveyone from cail thinks it's best place ever. I don't :slap:
     
  19. +1

    wouldn't catch me dead there... too many queers, hippies, and liberal douche bags
     
  20. Red96GT

    Red96GT Legend

    Messages:
    5,374
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 23, 2006
    I'm thinking about going to california for college. Lots of girls, good schools, beach, and mountains......