Teaser pic of my SNBullit photoshoot

Discussion in 'General Multimedia' started by BullitSN95, Sep 13, 2006.

  1. BullitSN95

    BullitSN95 Member

    Messages:
    156
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 21, 2006
    [​IMG]

    That is all for now lol.. Pics taken with a Canon Powershot.. Car looks Amazing.. The photographer is workin on the other pics as we speak :dancing6:
     
  2. Lightning Struck

    Lightning Struck Legend

    Messages:
    23,204
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Jan 12, 2006
    well, that one looks great :)









































    where the hell is the rest? :mad:
     
  3. BullitSN95

    BullitSN95 Member

    Messages:
    156
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 21, 2006
    HAHA hes a busy man lol.. Dont worry there are some others that are soo worth the wait.. It took him 2 hours to collect alot of perfect angles of this car! LOL Not bad for 2500$ totall invested into it including the price of the car?
     
  4. Lightning Struck

    Lightning Struck Legend

    Messages:
    23,204
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Jan 12, 2006
    Including the car ??? ???
     
  5. yellowgt

    yellowgt Member

    Messages:
    230
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 1, 2006

    :google2: How much did you pick up the stang for??
     
  6. 95KBGT

    95KBGT Legend

    Messages:
    5,413
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Apr 7, 2006
    looks great cant wait to see the rest.
     
  7. BullitSN95

    BullitSN95 Member

    Messages:
    156
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 21, 2006
    I paid 1800 for the car.. 400 for the wheels and tires and new headlights and chin spoiler.. the car came with New exhuast and a steeda triax.. And the springs were a even trade for a cobra wing I had on the car LOL
    Heres the others guys!! dont mind the paint.. its old LOL

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Theres like 5 more.. but there being a Whore to load
     
  8. BullitSN95

    BullitSN95 Member

    Messages:
    156
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 21, 2006
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  9. Lightning Struck

    Lightning Struck Legend

    Messages:
    23,204
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Jan 12, 2006
    You only put out 1800 for it? Was there something wrong with it when you got it? Thats wayyy cheap :dancing6:
     
  10. BullitSN95

    BullitSN95 Member

    Messages:
    156
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 21, 2006
    Yea.. it was owned by my friend haha thats what was wrong ;)
     
  11. Lightning Struck

    Lightning Struck Legend

    Messages:
    23,204
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Jan 12, 2006

    Well you got a hell of a price on that stang, did you have to make any repairs at all to it? Spending that little on the car lets you keep money in the bank for MODS :bunny3: :bunny3: :bunny3:
     
  12. 95KBGT

    95KBGT Legend

    Messages:
    5,413
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Apr 7, 2006
    looks great 2 things. number 1 how did you get the "waves" or "ripples" out of the mach 1 chin spoiler? just let the sun heat it up? and #2 what did you plug the spoiler holes with? i cant find anything.
     
  13. BullitSN95

    BullitSN95 Member

    Messages:
    156
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 21, 2006
    When I got my Chin spoiler it wasent folded in half like some are when there shipped.. I went to Mustangs unlimited here in CT and it came in a big ass box.. Alot of times I see them warped, I thought it was from people hitting them with curbs. Im extra careful with it haha.. And also, I bought the car with just the exahust stock rims and a steed triax shifter.. It had 143k on it. Ran and drove mint, Only thing I have done to it soo far maintence wise is tune up and a water pump. Other than that the car has been great ! . I orginally bought this car for my ex girlfriend cuz I used to use it from my friend and cart her around in it.. I was gonna give her a key to it on Vday but she broke up with me lol SOOOO its mine LOL.. Cant wait to see the look on her face when she see's me cruizing with another girl in it HAHA. But yea.. other than those small things.. cars been great.. THe REason I think it was cheap is it needs a trunkpan welded in, its got 1 hole in it from rust! and the passide lower 1/4 panel has rust breakin out.. But I have good connnections on bodywork soo this winter its getting all done over

    The spoiler was taken off, I did not plug the holes at all,, its a eyesore up close but my body man is gonna fill them with weld over the winter ;)
     
  14. Hellion94

    Hellion94 Well-Known Member

    Messages:
    1,400
    Likes Received:
    4
    Joined:
    Jun 14, 2006
    Yeah i didn't plug mine either when i took them out. I'll have them filled eventually
     
  15. 95KBGT

    95KBGT Legend

    Messages:
    5,413
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Apr 7, 2006
    doesnt water enter? i was thinking about putting stainless steel bolts in them.
     
  16. BullitSN95

    BullitSN95 Member

    Messages:
    156
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 21, 2006
    I wouldent know I dont drive it in rain unless i dont have a choice.. I have a truck. I assume it would haha