Would anyone be able to make a sig for me :)

Discussion in 'Virtual Bodyshop & Photoshop Requests' started by Above118, Feb 18, 2014.

  1. Above118

    Above118 Active Member

    Messages:
    601
    Likes Received:
    9
    Joined:
    Feb 2, 2013
    Heres a few pics, i dont need anything crazy. More simple and clean if you can. It will be much appreciated! :headbang:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Above118

    Above118 Active Member

    Messages:
    601
    Likes Received:
    9
    Joined:
    Feb 2, 2013
    damn,no one wants to..
     
  3. Above118

    Above118 Active Member

    Messages:
    601
    Likes Received:
    9
    Joined:
    Feb 2, 2013
    i want a sig damn it! lol whats a guy gotta do around here?! (no funny business! lol)
     
  4. Above118

    Above118 Active Member

    Messages:
    601
    Likes Received:
    9
    Joined:
    Feb 2, 2013
    guess ill bump this once more before i give up on trying.
     
  5. DeepList

    DeepList Administrator Staff Member SN95 Supporter

    Messages:
    9,692
    Likes Received:
    320
    Joined:
    Jan 2, 2013
    Location:
    Auburn, IN
    Somebody make this man a sig!

    :whip2:
     
  6. Above118

    Above118 Active Member

    Messages:
    601
    Likes Received:
    9
    Joined:
    Feb 2, 2013
    lol thanks Deep...hopefully that works. haha
     
  7. Sinned83

    Sinned83 Well-Known Member

    Messages:
    4,439
    Likes Received:
    54
    Joined:
    Feb 10, 2010
    Location:
    MA
    Working on it. Not a skill of mine
     
  8. Sinned83

    Sinned83 Well-Known Member

    Messages:
    4,439
    Likes Received:
    54
    Joined:
    Feb 10, 2010
    Location:
    MA
    [​IMG]
     
  9. Above118

    Above118 Active Member

    Messages:
    601
    Likes Received:
    9
    Joined:
    Feb 2, 2013
    thanks!! [MENTION=12486]Sinned83[/MENTION]
     
  10. Above118

    Above118 Active Member

    Messages:
    601
    Likes Received:
    9
    Joined:
    Feb 2, 2013
    [MENTION=16788]Darhawk[/MENTION] think you could help me out??
     
  11. Darhawk

    Darhawk Well-Known Member

    Messages:
    1,399
    Likes Received:
    142
    Joined:
    Mar 21, 2012
    Location:
    Salt Lake City area, Utah
    Above118 Here is a pretty simple one as you asked for. Best I could do with not much info. But it's the Virginia Skyline and your ride at night..

    [​IMG]
     
  12. DeepList

    DeepList Administrator Staff Member SN95 Supporter

    Messages:
    9,692
    Likes Received:
    320
    Joined:
    Jan 2, 2013
    Location:
    Auburn, IN
    Another work of art. This dude is on it today!
     
  13. Above118

    Above118 Active Member

    Messages:
    601
    Likes Received:
    9
    Joined:
    Feb 2, 2013

    thanks bad ass!! thanks man!
     
  14. ElrodKTPQ_89

    ElrodKTPQ_89 Well-Known Member

    Messages:
    4,971
    Likes Received:
    10
    Joined:
    Aug 6, 2013
    Location:
    Crossett, AR
    You're definitely pretty creative Darhawk!
     
  15. Darhawk

    Darhawk Well-Known Member

    Messages:
    1,399
    Likes Received:
    142
    Joined:
    Mar 21, 2012
    Location:
    Salt Lake City area, Utah
    Thanks guys! Hope you like them. I wasn't busy this evening thought I'd knock of few off the list. Cheers!