I want to see wheels -- Gallery link for all pictures in post 1 --

Julian Moore

Member
Joined
Apr 5, 2006
Messages
151
Reaction score
0
Re: i want to see wheels

REARTIRE1.jpg

REARTIRE2.jpg


18x9 up front 18x10 with 295/35/18 drag radials. Car has a 1.5 inch drop if I remember....lol, I did that in 1995.
 

95purple5.0

New Member
Joined
Jun 18, 2006
Messages
14
Reaction score
0
Re: i want to see wheels

seems like black wheels are in style, i got 99 gts but i am going back to tribars but in a gloss black powdercoat. Just need to finish the centercaps and they will be finished

ill post pics later

ohh and as for nater with the wanna be mad max car :thumb: :pimp2:

It looks sweet, i want to do the same thing but with a different color :drunk:
 

Tabres

Member
Joined
Feb 15, 2006
Messages
159
Reaction score
0
Location
Bloomington, Il
Re: i want to see wheels

Julian Moore said:
REARTIRE1.jpg

REARTIRE2.jpg


18x9 up front 18x10 with 295/35/18 drag radials. Car has a 1.5 inch drop if I remember....lol, I did that in 1995.

Have any more pictures of your car? Looks very nice!


Here is my contribution, 18x9 18x10 chrome Saleens. Not something you want if you're concerned about price or weight, so really I'm not sure why I'm posting these, but yeah...

7.jpg


3.jpg


10.jpg


5.jpg


1.jpg


3.jpg
 

BullitSN95

Member
Joined
Aug 21, 2006
Messages
156
Reaction score
0
Re: i want to see wheels

yea your car has the fox style down haha primer fenders and nose.. looks good though.. I wouldent be ashamed to drive that beast.. Try driving mine.. bone stock with 215hp haha
 
S

scarface

Guest
Re: i want to see wheels

yeah, my next major mod is going to be a hood...lol
 

Lightning Struck

Post Whore
Joined
Jan 12, 2006
Messages
23,204
Reaction score
8
Re: i want to see wheels

BullitSN95 said:
yea your car has the fox style down haha primer fenders and nose.. looks good though.. I wouldent be ashamed to drive that beast.. Try driving mine.. bone stock with 215hp haha


gotta start somewhere right? :D
 
S

scarface

Guest
Re: i want to see wheels

95purple5.0 said:
a cobra hood would look good
Yeah, thats what Im shooting for. Blue Oval industries is in my town. I have a 3 inch Cobra r now, but it is so illegal in Va. I get pulled over every time I drive it...So I just took it off. The new owner of the hood is picking it up tonight.

this is the car with the hood..lol
<IMG SRC="http://www2.propichosting.com/Images/450015165/13.jpg">
 

Lightning Struck

Post Whore
Joined
Jan 12, 2006
Messages
23,204
Reaction score
8
Re: i want to see wheels

its illegal to have a 3 inch hood in VA? That is a bunch of crap :police: :police:
 
S

scarface

Guest
Re: i want to see wheels

Snakebit said:
its illegal to have a 3 inch hood in VA? That is a bunch of crap :police: :police:

yep, two inch is the limit.
 
OP
OP
9

95KBGT

Legend
Joined
Apr 7, 2006
Messages
5,413
Reaction score
1
Re: i want to see wheels

haha mine is 4 in....yikes..ok back to wheel
 

v6mustang94

Well-Known Member
Joined
Aug 20, 2006
Messages
1,011
Reaction score
1
Re: i want to see wheels

I'm kinda biased here but get Bullitts. :thumb:
 

SvtBlack95

Well-Known Member
Joined
Jul 27, 2006
Messages
2,594
Reaction score
1
Re: i want to see wheels

yea that is a badass sig...... on the wheels i think matts wheels look awesome their different and no one really has then but boy are they expensive.... thats if you wanna have chrome on your wheels and you wanna pay top dollar
 

Latest posts

Forum statistics

Threads
77,578
Messages
1,505,340
Members
15,038
Latest member
RevJon

Members online

No members online now.
Top