license plate! FINALLY GOT IT! PICS INSIDE

Discussion in 'The Garage' started by TxCobrA98, Jan 6, 2007.

  1. TxCobrA98

    TxCobrA98 Legend

    Messages:
    7,976
    Likes Received:
    3
    Joined:
    May 14, 2006
    yeah so got a letter in the mail from the texas drivers w/e and it confirmed me that i am getting my new license plate here in about 3 or 4 days! i ended up with TXCBRA.. i will definitly get pics for you guys when it comes in.. sorry but nobody is talking so im trying to get some convo started here. :D :D :D :D
     
  2. r_suh

    r_suh Active Member

    Messages:
    868
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 9, 2006
    Re: license plate!

    straight up custom :khobra:
     
  3. Lightning Struck

    Lightning Struck Legend

    Messages:
    23,204
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Jan 12, 2006
    Re: license plate!

    :khobra: :khobra:
     
  4. TxCobrA98

    TxCobrA98 Legend

    Messages:
    7,976
    Likes Received:
    3
    Joined:
    May 14, 2006
    Re: license plate!

    KHOBRA was my 2nd choice. lol

    but :khobra: indeed
     
  5. 19mustang95

    19mustang95 Legend

    Messages:
    6,137
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Jun 25, 2006
    Re: license plate!

    that is gonna be cool

    i wanna get NGAPLSE...just cause im gangsta 8) :rollinglaugh:


    and whenever i get a terminator, im gonna get IWHINE :pimp:
     
  6. Marc

    Marc Member

    Messages:
    239
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Jan 5, 2007
    Re: license plate!

    My first choice was TRMN8R. For some reason, Hawaii finds it offensive. :lame:

    I went with SNKBIT. Check out my license plate in my signature block picture.
     
  7. Slow98GT

    Slow98GT Active Member

    Messages:
    893
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 10, 2006
    Re: license plate!

    sorry i wasn't talking i went back to sleep. and congrats on the new licence plate
     
  8. Bluextc

    Bluextc Well-Known Member

    Messages:
    4,475
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 3, 2007
    Re: license plate!

    I am considering BLUE X ... tho not sure if it will clash with the bluextc on my 3rd brakelight...
     
  9. Red96GT

    Red96GT Legend

    Messages:
    5,374
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 23, 2006
    Re: license plate!

    While we're on the topic of license plates, I want to get one for an old muscle car with the gas tank behind the license plate having the actual plate say "INSRT $ HERE" or something along those lines. :hammer:
     
  10. TxCobrA98

    TxCobrA98 Legend

    Messages:
    7,976
    Likes Received:
    3
    Joined:
    May 14, 2006
    hey guys! got the license plate! heres some pics, sorry for the dirty car.. was going to wash it today but its supposed to rain all weekend. :rant:

    [​IMG]

    [​IMG]

    :) :) :) :) :) :) :)

    I love my girlfriend so much! she is the one that bought these for me. anddd for valentines day, she is buying me COBRA letter inserts and a short Antenna.. and for my bday, she is buying me the 281 spoiler! god i fuggin love her so much!!!!!!!!

    While i was snapping those pics, she was lookin at her car and go "OMG TREY! We totally have like the same wheels! They are both like starfish designed!" i almost died laughing. she drives a formula firebird btw. lol stock wheels. it was pretty funny!
     
  11. *angiestars*

    *angiestars* Member

    Messages:
    236
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 25, 2006
    hahaha now I know where to go to steal your cobra! LOL jk


    I've been meaning to apply for mine, I gotta figure out my top three and whats all taken. congrats btw!
     
  12. 94darkhorse

    94darkhorse Legend

    Messages:
    6,004
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Oct 18, 2006
    Location:
    Idawahio
    Nice, I can't think of anything good to put on mine.
     
  13. Matt94GT

    Matt94GT Legend Retired Staff SN95 Supporter

    Messages:
    11,861
    Likes Received:
    58
    Joined:
    Jan 10, 2006
    Location:
    Victoria, British Columbia, Canada
    sweet man.

    I wanna get LSWHAT when I can back it up.
     
  14. Shawnsvtcobra

    Shawnsvtcobra Active Member

    Messages:
    493
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 2, 2007
    Thats a cool plate.
     
  15. NotQuik

    NotQuik Active Member

    Messages:
    595
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 1, 2006
    sweet....i can't think of anything creative....SL050H :banana:
     
  16. Lightning Struck

    Lightning Struck Legend

    Messages:
    23,204
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Jan 12, 2006
    :pimp: :pimp: sweet
     
  17. 97vertstang

    97vertstang Well-Known Member

    Messages:
    2,879
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Jan 11, 2006
    cool plate :thumb:
     
  18. FIVELITERS

    FIVELITERS Well-Known Member

    Messages:
    2,817
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 29, 2006
    Sweet trey! Looks killer! O0

    Wait till you see mine guys....it will most definitely be the best lisence plate of all time and of all the universe of all of history....i will post pics when it gets here...

    ;D
     
  19. *angiestars*

    *angiestars* Member

    Messages:
    236
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 25, 2006
    one of the guys in our local club has that
    [​IMG]
     
  20. 94yellowgt

    94yellowgt Active Member

    Messages:
    257
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Apr 19, 2006
    I like the V6 bumper. Im sure its on there because of dumps though. Also, the ET Street's look mean!