My secret weapon? You decide.

Discussion in 'Members Rides' started by Quick96Mystic, Apr 8, 2007.

  1. Quick96Mystic

    Quick96Mystic Active Member

    Messages:
    310
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 20, 2006
    Which one is it?

    [​IMG]
     
  2. JonBeast

    JonBeast Legend

    Messages:
    6,275
    Likes Received:
    137
    Joined:
    Jul 19, 2006
    Location:
    Boston
    The MiAtA
     
  3. 97blackgt

    97blackgt Well-Known Member

    Messages:
    1,064
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Dec 8, 2006
    the cobra? :dunno:
     
  4. WyoTechMSA

    WyoTechMSA Well-Known Member

    Messages:
    1,568
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jun 10, 2006
    The miata, look at the wheels. What is it an Sr20'd miata or something?
     
  5. The big Green Dumpster
     
  6. Quick96Mystic

    Quick96Mystic Active Member

    Messages:
    310
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 20, 2006
    shit! :hammer: he figured it out :D


    No, it's not sr20'd.. im gonna turbo the stock motor.. wait til it blows then throw a stroked windsor in there (not sure if i wanna do a 302 - 347 or 351 - 408)

     
  7. you know that you're not supposed to be parking there don't you? :police:
     
  8. Quick96Mystic

    Quick96Mystic Active Member

    Messages:
    310
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 20, 2006
    I know, SUE ME! ;)

     
  9. Red96GT

    Red96GT Legend

    Messages:
    5,374
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 23, 2006
    I have a new respect for Miatas after hearing about thier power/weight ratio. :)
     
  10. Quick96Mystic

    Quick96Mystic Active Member

    Messages:
    310
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 20, 2006
    Yep, that's what made me gain respect for them too.

    But.. they're still :eek:utofcloset:

     
  11. Ya'll know that Ford and Mazda are joint companies right?
     
  12. Quick96Mystic

    Quick96Mystic Active Member

    Messages:
    310
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 20, 2006
    Yeeeep :dance: :khobra:

     
  13. trav_19

    trav_19 Legend

    Messages:
    5,615
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Dec 18, 2006
    is it the 18 wheeler ?? :dunno:
     
  14. black98gt

    black98gt New Member

    Messages:
    45
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 15, 2006
    5.0 swapped miata?