Sound system in!

Discussion in 'Members Rides' started by GreenPony95, Mar 12, 2007.

  1. GreenPony95

    GreenPony95 Member

    Messages:
    183
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jun 18, 2006
    LoL its a cheap system, sounds decent but looks killer
    and a random pic in front of work (its been lowered n front covered since)

    [attachment deleted by admin]
     
  2. kennyz

    kennyz Member

    Messages:
    228
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Jul 23, 2006
    :slap: that is way to big
     
  3. 19mustang95

    19mustang95 Legend

    Messages:
    6,137
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Jun 25, 2006
    yeah dude, that thing is atrocious...a nice system tucked into the trunk would be better, maybe something similar to Fets, but you need a sawzall to have a system like his. :hammer:
     
  4. GreenPony95

    GreenPony95 Member

    Messages:
    183
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jun 18, 2006
    LoL the ppl whoce seen it love it, i see both sides, got the subs cheap dont fit in trunk lol
     
  5. Fets

    Fets Legend

    Messages:
    11,013
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Jul 10, 2006
    Damn thats a big box! haha The only thing I dont like about that is it screams "Steal me" but other then that its good.

    Heres a few pics of mine

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  6. theponyfactor

    theponyfactor Active Member

    Messages:
    259
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 26, 2006
    [​IMG]
     
  7. 95KBGT

    95KBGT Legend

    Messages:
    5,413
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Apr 7, 2006
    sound systems = weight thus weight=slower
     
  8. Lightning Struck

    Lightning Struck Legend

    Messages:
    23,204
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Jan 12, 2006
    +10000000 i use to be into it back when i was much younger, but now its all about speed rather than trying to be cool with a bump in the trunk :D
     
  9. Demolisher

    Demolisher Active Member

    Messages:
    261
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 14, 2006
    well my car is a vert so its kinda hard to put a box int ehre but i got a lil box wit 2 10s and a kicker amp but man does my system thump :banana: for that lil box it has imagine if i had a bigger box i would be shaking the car next to me u can already hear me coming down the block lol
     
  10. GreenPony95

    GreenPony95 Member

    Messages:
    183
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jun 18, 2006
    well ya it weighs a lot but im not a ff street racer or a track man so im ok lol, i want a lil more
    power but the bling is nice to.
     
  11. AaRoN

    AaRoN King Post Whore

    Messages:
    33,966
    Likes Received:
    38
    Joined:
    Sep 12, 2006
    Location:
    Orlando, Florida, United States
    Absolutely +1 O0 O0 O0
     
  12. Foster98GT

    Foster98GT Well-Known Member

    Messages:
    2,019
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 26, 2006
    Im with Fets on this one, It screams steal me.
     
  13. AaRoN

    AaRoN King Post Whore

    Messages:
    33,966
    Likes Received:
    38
    Joined:
    Sep 12, 2006
    Location:
    Orlando, Florida, United States
    i am totally happy with my Mach 460 :dancing6:
     
  14. Brian95SVT

    Brian95SVT Legend

    Messages:
    6,871
    Likes Received:
    42
    Joined:
    Sep 19, 2006
    Location:
    Chesapeake, VA
    i want something like that but i dont wanna take up to much room in the trunk... whats the dimentions of your box?
     
  15. Fets

    Fets Legend

    Messages:
    11,013
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Jul 10, 2006
    Thats true, but Im not building a race car, so it really dont matter to me. :)

    I'll go take dimensions later, my mom had to take my stanger to work today because she has a nail in her tire :(
     
  16. Red96GT

    Red96GT Legend

    Messages:
    5,374
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 23, 2006
    Oh yeah, mom in a modded SN95 w/ no cats is hawt. MILF!
     
  17. 95KBGT

    95KBGT Legend

    Messages:
    5,413
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Apr 7, 2006
    my mom never drove mine cause she couldnt see over the hood i like my 460 too
     
  18. MeanGrn Gt

    MeanGrn Gt Well-Known Member

    Messages:
    3,094
    Likes Received:
    0
    Joined:
    May 29, 2006
    my mom is probably to scared to drive my stang ;D
     
  19. Twista

    Twista Legend

    Messages:
    6,042
    Likes Received:
    76
    Joined:
    Mar 7, 2006
    :dunno: [​IMG]
    [​IMG]
     
  20. scarface

    scarface Guest

    my mom is 63, and would touch a mustang.....shes only drives BMWs.