Slip and slide.. .there goes another RUNAWAY CAR!! snow sucks

Discussion in 'General Multimedia' started by Twista, Jan 21, 2007.

  1. Twista

    Twista Legend

    Messages:
    6,042
    Likes Received:
    76
    Joined:
    Mar 7, 2006
  2. MeanGrn Gt

    MeanGrn Gt Well-Known Member

    Messages:
    3,094
    Likes Received:
    0
    Joined:
    May 29, 2006
    wth is up with that first one. I couldnt stop laughing. Wtf were those morons thinking, floor it then lock up the brakes... im staying out of portland

    I like the people jumping out in the denver one. That one almost got ran over by the next car

    The russian bus driver did a fairly decent job of half ass saving it lol
     
  3. scarface

    scarface Guest

    wow....Im staying at home when it gets like that..lol
     
  4. Lightning Struck

    Lightning Struck Legend

    Messages:
    23,204
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Jan 12, 2006
    I would too,...........to bad it will never be that way here at the beach :(
     
  5. scarface

    scarface Guest

    yeah...all you get is rain :(
     
  6. Lightning Struck

    Lightning Struck Legend

    Messages:
    23,204
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Jan 12, 2006
    :boink: it sucks
     
  7. TxCobrA98

    TxCobrA98 Legend

    Messages:
    7,976
    Likes Received:
    3
    Joined:
    May 14, 2006
    i know this is terrible but i could not stop laughing! wow those were amazing! look at the last video, then look at the very last clip of the blue car.. his car like takes a dump. :hammer:
     
  8. Greggerex

    Greggerex Active Member

    Messages:
    773
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 7, 2006
    Ah man, I'm still laughing at that comment!!! :lol:

    :rollinglaugh:
     
  9. Dalamar

    Dalamar Legend Retired Staff SN95 Supporter

    Messages:
    13,863
    Likes Received:
    103
    Joined:
    Feb 3, 2006
    Location:
    SLC, UT
    Thanks for making me laugh!!

    that's funny!!
    can you say snow tires!
    lol.


    MORE MORE MORE!!!
     
  10. Twista

    Twista Legend

    Messages:
    6,042
    Likes Received:
    76
    Joined:
    Mar 7, 2006
    ROFL, i didn't see that blue car do that when i first viewed the video. ROFL, look like it took more than a dump.... explosive diaherra :lol:
     
  11. fixthedoor

    fixthedoor Well-Known Member

    Messages:
    1,904
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 26, 2006
    After watching those, it makes me glad to live in good ol sunny ca. Did you see the stack of tickets the cop was handing out in the second one? I bet he met his quota that day.
     
  12. Mean98GT

    Mean98GT Active Member

    Messages:
    375
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 28, 2009
    wow that first video is wild. The first car appears to be trying to hit as many cars and other objects as possible.
    Makes me wanna put the stang away and get the winter build up started like now.
     
  13. OnyxCobra

    OnyxCobra Legend

    Messages:
    14,794
    Likes Received:
    233
    Joined:
    Apr 8, 2006
    Location:
    Rochester, NY
    lmfao the guy in the first vid was probably like if i gotta crash i might as well total the car out lol, funny shit. On a real note though that's scary shit, not being able to stop or steer your car is probably one of the scariest things I've been through.
     
  14. uncltrvlnmatt

    uncltrvlnmatt Legend

    Messages:
    14,939
    Likes Received:
    28
    Joined:
    Apr 8, 2006
    Location:
    Pa.
    At least this blast from the past was worth bringing back to the front.
     
  15. Cruizin GT

    Cruizin GT Active Member

    Messages:
    388
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 15, 2009
    LMAO!!! It`s an old thread I know, but funny as hell. Thanks Twista, the last one was removed though.
     
  16. ThePope

    ThePope Active Member

    Messages:
    831
    Likes Received:
    0
    Joined:
    May 26, 2007
    WTF is up with video #1. People are stupid when it comes to driving in bad weather.
     
  17. Twista

    Twista Legend

    Messages:
    6,042
    Likes Received:
    76
    Joined:
    Mar 7, 2006
    :laughing5: